loading...

خدمات لوله کشی و تاسیسات 09185252289

آموزش راه اندازی آبگرمکن و دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان به مشتری و مخاطب این قابلیت را میدهد داده های جامعی از روش نصب، فعال سازی و اتصالات دستگاه داشته باشد. آبگرمکن دربرگیرنده سبک های مختلفی میبا

plumber بازديد : 278 پنجشنبه 30 مرداد 1399 نظرات (0)

آموزش راه اندازی آبگرمکن و دفترچه راهنمای آبگرمکن بوتان به مشتری و مخاطب این قابلیت را میدهد داده های جامعی از روش نصب، فعال سازی و اتصالات دستگاه داشته باشد. آبگرمکن دربرگیرنده سبک های مختلفی میباشد که هرمورد خصوصیت های مختص به خویش را دارا می‌باشند بدین ترتیب هر یک از آن ها دارنده یک دفترچه راهنمای مرتبط با خویش می باشند که در آن آموزش راه اندازی آبگرمکن نوشته شده است.

آبگرمکن های دارای شمعک دایم

منظور از شمعک دایم در آبگرمکن و آموزش راه اندازی آبگرمکن به ‌این معناست که شمعک به صورت دایم همواره روشن میباشد، و هم‌ زمان با مفتوح کردن شیرآب گرم بوسیله استفاده کننده، شمعک مشعل دستگاه را روشن نموده و دمای مورد نیاز را به آب سرد ورودی به دستگاه منتقل می نماید. آبگرمکن شمعک دایم در سبک های B3118 , B3115 , B3112 , B4108 با بازدهی متعدد ایجاد و در بازار هستند. از خصوصیت های این سبک از آبگرمکن دیواری میتوان اذعان کرد که محظفه احتراق در آن ها از نوع گشوده هست و هنگام نصب و آموزش راه اندازی آبگرمکن بایستی دقت نمود که از دودکش مطلوب و استاندارد به مراد هدایت مواد نتیجه ها از احتراق به فضای بیرونی بهره برد، همینطور بدلیل نوع شمعک و محیط احتراق الزامیست که در فضای سربسته مانند آشپرخانه نصب خواهد شد. این آبگرمکن ها دارنده پیاده سازی و ظاهری امروزی و مخصوص بفرد می‌باشند همینطور در کوتاهترین بازه زمانی آبگرم فوری و دایم در مشت مخاطب قرار میدهند. در پی دفترچه راهنمای آبگرمکن و آموزش راه اندازی آبگرمکن شمعک دایم را به خواسته اطلاع از روش نصب، راه‌اندازی و حفظ مهیا آورده ایم.

سیستم آیونایز در آبگرمکن ها به‌این شکل میباشد که شمعک برخلاف سبک های پیلوت دار که مدام روشن می‌باشند، برای پر‌نور شدن دستگاه از سیستم هوشمند جرقه زن فایده می‌برند و به‌این شکل به صورت دایم شمعک دستگاه روشن نبوده به این ترتیب واحد سنجش قابل توجهی کاهش مصرف انرژی و گاز را دارد. آبگرمکن آیونایز سوای شمعک در سبک های B3218i , B3215i , B3212i , B4208i ساخت و در بازار مو جود میباشند. یکی ‌از خصوصیت های اختصاصی بفرد این سبک آبگرمکن مقاومت بالای لوله های مبدل در قبال رسوب پذیری میباشد، به این ترتیب توصیه میشود در مناطقی که املاح آب بالاست از این سبک آبگرم به خواسته تامین آبگرم ساختمان به کارگیری کنند. همینطور همین فرمان تاثیر بسزایی در ارتقاء قدمت دستگاه همینطور کاهش فساد و استهلاک در آن دارد. بدلیل استعمال از سیستم برق برای جرقه زدن شمعک و آموزش راه اندازی آبگرمکن قابلیت به کار گیری از باتری و یا این که آداپتور را نیز دارا میباشند.

آبگرمکن های آیونایز فن دار

یکی دیگر از سبک های آبگرمکن آیونایز فن دار است که آموزش راه اندازی آبگرمکن متفاوتی دارد. همان طور که در ابتدا برای آموزش راه اندازی آبگرمکن اشاره شد سیستم آیونایز منجر حذف پیلوت و شمعک  در آبگرمکن میگردد و به ‌این ترتیب در اتلاف و هدر رفت انرژی و مصرف گاز و آموزش راه اندازی آبگرمکن نقش بسزایی دارد. البته خواسته از فن دار در این سبک آبگرمکن چه می باشد. با روشن شدن مشعل یه خرده گاز و دود احتراق تولید میشود که مایحتاج میباشد این مواد به فضای بیرونی و بیرون از گوشه و کنار منتقل شوند و آموزش راه اندازی آبگرمکن را بدانید. حرفه بکار رفته در آبگرمکن آیونایز فن دار این فعالیت را تسریع بخشیده و حرفه دمنده مواد نتایج از احتراق را در بازه زمانی دوران بسیار کوتاهی از روش دودکش مطلوب به فضای بیرونی منتقل می نماید، ولی از سایر مزایای فن دار بودن اینست که در ساختمان هایی که لوله دودکش با ارتفاع عمودی و امتداد افقی بیشتر وقطر کمتر به کارگیری نشده و در ساختمان تعبیه نشده، میتوان از این سبک آبگرمکن ها که بام های تجاری B3215if و B3318if در بازار می‌باشند، به کار گرفت که  آموزش راه اندازی آبگرمکن در دفترچه دارد. برای نصب می بایست محلی را در حیث بگیرید که بتوان آبگرمکن را به سادگی روشن و خاموش نموده و در شکل نیاز خدمت نمود.

محل نصب باید از هوای کافی برخوردار بوده تا فعالیت احتراق بطور بدون نقص شکل گیرد و مدام قابلیت ورود هوای جدید به محل وجود داشته باشد. جهت استعمال باصرفه میبایست محل نصب تماما صاف و تراز بوده و شیر گازی در معرض ضربه و واکنش شی ها نباشد. انتهای دودکش می بایست به کلاهک H صورت اختصاصی مجهز باشد تا از ریزش برف و باران به باطن دودکش دوری نموده و از اثرات باد نیز یروی کیفیت کارکرد آبگرمکن از قبیل احتراق ناقص نیز خودداری کند حتما به دفترچه آموزش راه اندازی آبگرمکن توجه کنید.

آبگرمکن محفظه احتراق بسته

آبگرمکن محفظهاحتراق بسته در سبک B5418rs دارنده قابیلت نصب در جای های متفاوتی می‌باشد. این سبک آبگرمکن با شرایط نصب دیواری از نوع فن دار بوده که به امداد فن دمنده مواد و گازهای نتایج از احتراق را به مسیر دودکش هدایت می کند. همینطور این سبک آبگرمکن فارغ از شمعک بوده و از روش سیستم جرقه زن خود کار با گشوده شدن شیر آب مشعل را روشن می کند و دمای ما یحتاج را به آب ورودی به دستگاه می‌دهد. در ساختمان هایی که با مشکلاتی از قبیل متراژ معدود، عدم تهویه، نبود دودکش مطلوب مواجه می‌باشند براحتی می‌توانند از آبگرمکن محیط احتراق بسته منفعت مند شوند. از خصوصیت های اصلی این سبک آبگرمکن مجهز بودن به نمایشگر دیجیتال رو بدنه ی دستگاه میباشد که موقعیت دستگاه را اکران میدهد و آموزش راه اندازی آبگرمکن را در دفترچه دارد. یک کدام از دیگر از مزیت های این سبک آبگرمکن مقاومت در قبال رسوب و املاح آب هست همینطور به جهت گنجایش و وسعت بالا در ساختمان هایی با متراژ فراتر نظیر جای های تجاری، اداری و یا این که مسکونی وسیع قابل به کار گیری می‌باشند. به‌دنبال دفترچه راهنمای آبگرمکن سبک محیط احتراق بسته و آموزش راه اندازی آبگرمکن را مشاهده نمایید.

آبگرمکن شمعک دایم در سبک BX114 از جدیدترین سبک های تولیدی میباشد که اینک علاوه بر پوشش بازار داخلی به کشورهای اروپایی نیز صادر میشود و آموزش راه اندازی آبگرمکن متفاوتی دارد. این سبک آبگرمکن پیاده سازی گردیده که وسعت خروجی قابل توجهی داشته و در عین حال در بعدها و وزن بسیار کم ساخت و ساز شده‌است. نوع محیط احتراق گشوده میباشند و همینطور برای خروج دود و مواد نتیجه ها از احتراق به دودکش مطلوب مستلزم میباشند. شمعک آبگرمکن سبک BX114 به صورت دایم روشن و در حال مهیا به عمل میباشد و با گشوده شدن شیرآب و مشعل دستگاه روشن گردیده و دمای ما یحتاج را به آب سرد ورودی به دستگاه منتقل می نماید و بدین شکل آبگرم مورد نیاز مخاطب را تامین می کند. حتما آموزش راه اندازی آبگرمکن را مشاهده فرمایید. از آن‌جا که درصد متعددی از انرژی مصرفی در ساختمانهای مسکونی صرف تهیه و تنظیم آب گرم مصرفی می‌شود، تعیین آب گرم کن اهمیت متعددی پیدا میکند، به این ترتیب می بایست آن را آگاهانه گزینش کرد. گنجایش آب گرم کن ها به تعداد نفرات یا این که نوع وسایل بهداشتی بستگی دارد پس بهتر است دفترچه آموزش راه اندازی آبگرمکن را بخوانید.

اصول محل نصب آب گرم کن

محل نصب آب گرم کن گازی دیواری بایستی دارنده شــرایط پایین باشد:

الف) نصب وسایل گازسوز مصرف مانند آب گرم کن در واحدهای مســکونی و غیرمســکونی که مساحت آن‌ها کمتر از ۶۰ متر مربع باشــد ممنوع اســت، مگر آنکه هــوای ما یحتاج جهت احتراق گاز مصرفی آن‌ها از روش روزنه مستمر که مســتقیما به هوای آزاد خط مش دارااست تأمین خواهد شد پس حتما از آموزش راه اندازی آبگرمکن اطلاع داشته باشید.

ب) در بالای محل نصب آب گرم کن دودکشــی با دست کم قطر ۱۵۰ میلی متر درنظرگرفته شده باشد.

پ) دارنده لولــه ی آب ســرد و آب گرم بــا دست کم قطر ۱۵ میلی متر و لوله گاز با قطر مناســب باشــد. لوله کشی گاز بایستی آیتم تأئید قرار گرفته شــده باشــد. حداکثر ارتفاع لولــه آب گرم بیــن آب گرم کن و دورترین شــیر آب گــرم مصرفــی ۴ تا ۱۰ متر اســت پس حتما از آموزش راه اندازی آبگرمکن اطلاع داشته باشید.

ت) در زیرآب گرم کن هیچ وسیله گازسوز و گرمازایی نباید قرار داشته باشد. به عبارت دیگر آب گرم کن نباید در بالای اجاق، فر و یا این که سماور نصب نشود. دست‌کم مسافت افقی آب گرم کن از وسایل گرمازا ۴۰ سانتی متر میباشد پس حتما از آموزش راه اندازی آبگرمکن اطلاع داشته باشید.

ث) در شهرهای سردســیر برای حفاظت آب گرم کن در قبال یخ زدگی می بایســتی آب گرم کن در باطن ساختمان نصب شــود و از نصب آن در بالکــن، تراس و فضاهای گشوده دیگر دوری شــود. نصــب آب گرم کن در گرمابه، رختکن خزینه، اتاق خواب و همگی محل هایی که هوا در آن جریان ندارد، ممنوع و بسیار خطرناک میباشد حتی در دفترچه آموزش راه اندازی آبگرمکن نوشته شده است. قبل از نصب آب گرم کن اصول نصب و فعال سازی فنی و ایمنی را که در دفترچه راهنمای آب گرم کن و آموزش راه اندازی آبگرمکن وسیله کارگاه آفریننده تنظیم شده‌است، به صورت ظریف مطالعه نمائید.

استانداردهای ایمنی در نصب آبگرمکن

در محل نصب آب گرم کن می بایســتی لوله آب ســرد و آب گــرم در طول ۱۰۰۰تــا ۱۲۰۰میلی متری از کف قرار داشــته باشــد. مسافت راس تا راس این لوله ها می بایست در حــدود ۱۲۰ میلی متر، و خط راءس این دو لوله با خط محور آب گرم کن مطابقت باشد. ایمنی: دیواری که آب گرم کن بایستی روی آن نصب گردد، می بایســتی از مصالح ســاختمانی سفت تشکیل‌ شده باشد تا بتواند وزن آب گرم کن را تحمل نماید و قابلیت و امکان ســوراخ کاری و نصــب پیچ و رولپلاک بر روی آن میسر باشد حتی در دفترچه آموزش راه اندازی آبگرمکن نوشته شده است.

برای خودداری از تراکم احتمالی فشار بیش تر از حد مخزن آبگرمکن نصب شیر اطمینان استاندارد به طور کامل ضروری بوده و فارغ از نصب آن هیچ گاه از آبگرمکن به کارگیری ننمائید و هر ماه یکبار با بالا بردن اهرم آن پاره ای آب تخلیه و مجددا اهرم را در مکان نخستین قرار دهید و به آموزش راه اندازی آبگرمکن در دفترچه توجه کنید.

در آبگرمکن های گازی محل اتصالات را هر 6 ماه یکبار با کف صابون جهت نشت یابی گاز آزمون نمایید.

در آبگرمکن های گازی در شرایطی‌که بوی گاز حس کردید شیر را ببندید و پنجره ها را گشوده نمایید و به کلیدهای برق دست نزنید و برق ساختمان را جدا نمائید و نسبت به نشت یابی مبادرت نموده و سفارش های کمپانی ملی گاز را تماما رعایت فرمائید و به آموزش راه اندازی آبگرمکن اعتنا کنید.

به طبع نصب و راه‌اندازی آبگرمکن را به سرویسکاران مجاز کمپانی بسپارید تا در آینده بتوانید از گارانتی کالا به کارگیری نموده و در گیر خلل احتمالی نگردید. قابل ذکر میباشد که کار رد و بدل نازل برای تبدیل نوع سوخت به طبع به وسیله سرویسکاران گزینه تایید کارگاه تولید کننده انجام گیرد. سرویسکار آیتم تایید کارگاه مکلف میباشد بعد از نصب و هرگونه تهیه و تنظیم قسمتهای متعدد جنس با لاک مهر پلمپ کند.

در شکل تعمیر و وقوع ناکامی در قسمتهای لاک مهر گردیده سرویسکار مکلف میباشد آن را مجدد لاک و مهر کند. هر بازنویسی مصرف کننده بروی قسمتهای لاک گردیده ( پلمپ گردیده ) ممنوع می باشد.

ارسال نظر براي اين مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
Profile Pic
باسلام گروه خدمات لوله کشی و تاسیسات در تهران با کادری متخصص و مجرب و همچنین مجهز به ابزارآلات و دستگاه های روز دنیا و بهره مندی از دانش روز آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در زمینه لوله کشی و تاسیسات در کلیه نقاط تهران بزرگ می باشد.❤ این گروه در راستای تولید محتوای آموزشی جهت ارتقاء آگاهی کابران زحمت بسیاری در تهیه و تولید محتوا و مطالب وبلاگ کشیده است، به همین دلیل از شما عزیزان تقاضا داریم محتوای سایت را کپی نفرمایید و در صورت استفاده از محتوای سایت حتما لینک منبع را ذکر فرمایید. با تشکر از همه شما خوبان
آمار سايت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاين : 1
  • آي پي امروز : 16
  • آي پي ديروز : 12
  • بازديد امروز : 38
  • بارديد ديروز : 55
  • بازديد هفته : 230
  • بازديد ماه : 768
  • بازديد سال : 8,344
  • بازديد کلي : 81,533